Сучасні проблеми сприйняття креативного менеджменту

Ескіз

Дата

2012

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

НТУ "ХПІ"

Анотація

В статті викладено напрямки та зміст креативного менеджменту для сучасних підприємств України, проблеми його застосування та можливі шляхи їх розв’язання.
This article represents the direction and content of creative management for modern enterprises of Ukraine, issues of its application and possible solutions.

Опис

Ключові слова

менеджмент, креативний менеджмент, персонал, організація виробництва, маркетинговий менеджмент, фінансовий менеджмент

Бібліографічний опис

Кір'ян О. І. Сучасні проблеми сприйняття креативного менеджменту / О. І. Кір'ян, Ю. Е. Дуднєва // Вісник Нац. техн. ун-ту "ХПІ" : зб. наук. пр. Темат. вип. : Технічний прогрес і ефективність виробництва. – Харків : НТУ "ХПІ". – 2012. – № 15. – С. 142-146.

Колекції

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced