Сучасні проблеми сприйняття креативного менеджменту
Дата
2012
Автори
ORCID
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
НТУ "ХПІ"
Анотація
В статті викладено напрямки та зміст креативного менеджменту для сучасних підприємств України, проблеми його застосування та можливі шляхи їх розв’язання.
This article represents the direction and content of creative management for modern enterprises of Ukraine, issues of its application and possible solutions.
This article represents the direction and content of creative management for modern enterprises of Ukraine, issues of its application and possible solutions.
Опис
Ключові слова
менеджмент, креативний менеджмент, персонал, організація виробництва, маркетинговий менеджмент, фінансовий менеджмент
Бібліографічний опис
Кір'ян О. І. Сучасні проблеми сприйняття креативного менеджменту / О. І. Кір'ян, Ю. Е. Дуднєва // Вісник Нац. техн. ун-ту "ХПІ" : зб. наук. пр. Темат. вип. : Технічний прогрес і ефективність виробництва. – Харків : НТУ "ХПІ". – 2012. – № 15. – С. 142-146.