Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/7189
Назва: Сучасні проблеми сприйняття креативного менеджменту
Автори: Кір'ян, О. І.
Дуднєва, Ю. Е.
Ключові слова: менеджмент; креативний менеджмент; персонал; організація виробництва; маркетинговий менеджмент; фінансовий менеджмент
Дата публікації: 2012
Видавництво: НТУ "ХПІ"
Бібліографічний опис: Кір'ян О. І. Сучасні проблеми сприйняття креативного менеджменту / О. І. Кір'ян, Ю. Е. Дуднєва // Вісник Нац. техн. ун-ту "ХПІ" : зб. наук. пр. Темат. вип. : Технічний прогрес і ефективність виробництва. – Харків : НТУ "ХПІ". – 2012. – № 15. – С. 142-146.
Короткий огляд (реферат): В статті викладено напрямки та зміст креативного менеджменту для сучасних підприємств України, проблеми його застосування та можливі шляхи їх розв’язання.
This article represents the direction and content of creative management for modern enterprises of Ukraine, issues of its application and possible solutions.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/7189
Розташовується у зібраннях:Вісник № 15

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
vestnik_HPI_2012_15_Kirian_Suchasni.pdf341,77 kBAdobe PDFЕскіз
Відкрити
Показати повний опис матеріалу Перегляд статистики  Google Scholar



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.