Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/7229
Title: Аналіз та уточнення сучасних підходів до класифікації маркетингових затрат підприємства
Authors: Данько, Тарас Володимирович
Волікова, Марія Василівна
Keywords: маркетингові затрати підприємства; ефективність маркетингової діяльності
Issue Date: 2012
Publisher: НТУ "ХПІ"
Citation: Данько Т. В. Аналіз та уточнення сучасних підходів до класифікації маркетингових затрат підприємства / Т. В. Данько, М. В. Волікова // Вісник Нац. техн. ун-ту "ХПІ" : зб. наук. пр. Темат. вип. : Технічний прогрес і ефективність виробництва. – Харків : НТУ "ХПІ". – 2012. – № 16. – С. 101-107.
Abstract: В статті проаналізовані сучасні підходи до класифікації маркетингових затрат підприємства, виділені їх недоліки та зроблено їх уточнення на основі досвіду зарубіжних та вітчизняних вчених для вирішення проблеми оцінки ефективності маркетингової діяльності.
The paper analysis the modern approaches to classification of marketings expenses at enterprises and their applicability to marketing performance measurement. The appropriate recommendations on adopting reviewed classifications to the marketing efficiency assessment are suggested
URI: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/7229
Appears in Collections:Вісник № 16
Кафедра "Облік і фінанси"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
vestnik_HPI_2012_16_Danko_Analiz.pdf444,65 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record  Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.