Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/7235
Название: Маркетингове забезпечення моніторингу інноваційного розвитку підприємства
Авторы: Перерва, Петро Григорович
Шомош, Верес Маріанн
Гладенко, Іван Васильович
Товажнянський, Вячеслав Леонідович
Ключевые слова: маркетингові стратегії; моніторинг; інноваційна діяльність; інноваційний розвиток; експертні оцінки; ефективінсть
Дата публикации: 2012
Издательство: НТУ "ХПІ"
Библиографическое описание: Маркетингове забезпечення моніторингу інноваційного розвитку підприємства / П. Г. Перерва, В. М. Шомос, І. В. Гладенко, В. Л. Товажнянський // Вісник Нац. техн. ун-ту "ХПІ" : зб. наук. пр. Темат. вип. : Технічний прогрес і ефективність виробництва. – Харків : НТУ "ХПІ", 2012. – № 16. – С. 24-29.
Краткий осмотр (реферат): Розглянуто методичні підходи до інтерпретації результатів інноваційної діяльності машинобудівного підприємства. Запропоновано рівнів стану інноваційної діяльності, кожний з яких має свою характеристику та програму заходів по його збереженню або зміні.
The methodical going is considered near interpretation of results of innovative activity of machine-building enterprise. It is offered levels of the state of innovative activity, each of which has the description and program of measures on his saving or change.
ORCID: orcid.org/0000-0002-6256-9329
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/7235
Располагается в коллекциях:Вісник № 16
Кафедра "Менеджмент інноваційного підприємництва та міжнародних економічних відносин"

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
vestnik_HPI_2012_16_Pererva_Marketynhove.pdf469,37 kBAdobe PDFЭскиз
Открыть
Показать полное описание ресурса Просмотр статистики  Google Scholar



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.