Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/7235
Назва: Маркетингове забезпечення моніторингу інноваційного розвитку підприємства
Автори: Перерва, Петро Григорович
Шомош, Верес Маріанн
Гладенко, Іван Васильович
Товажнянський, Вячеслав Леонідович
Ключові слова: маркетингові стратегії; моніторинг; інноваційна діяльність; інноваційний розвиток; експертні оцінки; ефективінсть
Дата публікації: 2012
Видавництво: НТУ "ХПІ"
Бібліографічний опис: Маркетингове забезпечення моніторингу інноваційного розвитку підприємства / П. Г. Перерва, В. М. Шомос, І. В. Гладенко, В. Л. Товажнянський // Вісник Нац. техн. ун-ту "ХПІ" : зб. наук. пр. Темат. вип. : Технічний прогрес і ефективність виробництва. – Харків : НТУ "ХПІ", 2012. – № 16. – С. 24-29.
Короткий огляд (реферат): Розглянуто методичні підходи до інтерпретації результатів інноваційної діяльності машинобудівного підприємства. Запропоновано рівнів стану інноваційної діяльності, кожний з яких має свою характеристику та програму заходів по його збереженню або зміні.
The methodical going is considered near interpretation of results of innovative activity of machine-building enterprise. It is offered levels of the state of innovative activity, each of which has the description and program of measures on his saving or change.
ORCID: orcid.org/0000-0002-6256-9329
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/7235
Розташовується у зібраннях:Вісник № 16
Кафедра "Менеджмент інноваційного підприємництва та міжнародних економічних відносин"

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
vestnik_HPI_2012_16_Pererva_Marketynhove.pdf469,37 kBAdobe PDFЕскіз
Відкрити
Показати повний опис матеріалу Перегляд статистики  Google Scholar



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.