Education for sustainable development

Ескіз

Дата

2013

Автори

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

НТУ "ХПІ"

Анотація

Sustainable development is the development that aims at meeting the needs of the current generations, without compromising the possibility of future generations to satisfy their own needs. To understand this, we must be educated in this spirit. Education for sustainable development also brings new motivation for educational act, therefore giving the possibility to those involved to participate creatively in identifying the solutions and evaluating the alternatives for creating a sustainable development. Education should be based on values, healthy values, such as responsibility, tolerance, honesty and respect for what is around us and it should accept the challenges that complexities may cause.
Сталий розвиток є розвитком, спрямованим на задоволення потреб нинішніх поколінь, не ставлячи під загрозу можливості майбутніх поколінь задовольняти свої власні потреби. Щоб зрозуміти це, ми повинні бути освiдченi у цьому дусі. Освіта для стійкого розвитку також дає нову мотивацію для освітніх законів, таким чином даючи можливість творчо брати участь у визначенні рішень та оцінки альтернатив для створення стійкого розвитку. Освіта повинна бути заснована на цінностях, здорових цінностях, таких як вiдповiдальнiсть, терпимість, чесність i повага до того, хто навколо нас, i вона повинна прийняти виклик, що може викликати складності.

Опис

Ключові слова

sustainable development, education, equilibrium, environment, сталий розвиток, освiта, рівновага навколишнього середовища

Бібліографічний опис

Belan G. Education for sustainable development / G. Belan // Теорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія. – 2013. – № 2. – С. 127-132.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced