Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/7282
Title: Категорії "простір" i "середовище": особливості модельного подання та освітнього застосування
Other Titles: Category "space" and "environment": features model submissions and educational application
Authors: Кремень, Василь Григорович
Биков, Валерій Юхимович
Keywords: проcтiр; середовище; загальний об'єктний проcтiр; функціональні cервicнi підсистеми; general object space; functional utility of the system
Issue Date: 2013
Publisher: НТУ "ХПІ"
Citation: Кремень В. Г. Категорії "простір" i "середовище": особливості модельного подання та освітнього застосування / В. Г. Кремень, В. Ю. Биков // Теорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія. – 2013. – № 2. – С. 3-16.
Abstract: У статті розкрито шляхи освітнього застосування предметного простору об'єктивного (реального) світу. Надано тлумачення термінів відповідних предметно-інформаційних утворень: електронні освітні ресурси, інформаційні (інформаційно-освітні) середовище i проcтiр навчального закладу та педaгогiчної системи, системи освіти та Єдиного освітнього простору системи освіти, Глобальний інформаційно-освітній проcтiр.
In the article the way the educational use of objective space objective (real) world. Given the interpretation of a subject-related information entities: the electronic educational resources, information (information and education) and the space environment of the institution and the educational system, the education system and the unified educational space of the education system, global information and education space.
URI: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/7282
Appears in Collections:Кафедра "Педагогіка та психологія управління соціальними системами ім. акад. І. А. Зязюна"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
TIPUSS_2013_2_Kremen_Category_space.pdf1,1 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record  Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.