Категорії "простір" i "середовище": особливості модельного подання та освітнього застосування
Дата
2013
ORCID
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
НТУ "ХПІ"
Анотація
У статті розкрито шляхи освітнього застосування предметного простору об'єктивного (реального) світу. Надано тлумачення термінів відповідних предметно-інформаційних утворень: електронні освітні ресурси, інформаційні (інформаційно-освітні) середовище i проcтiр навчального закладу та педaгогiчної системи, системи освіти та Єдиного освітнього простору системи освіти, Глобальний інформаційно-освітній проcтiр.
In the article the way the educational use of objective space objective (real) world. Given the interpretation of a subject-related information entities: the electronic educational resources, information (information and education) and the space environment of the institution and the educational system, the education system and the unified educational space of the education system, global information and education space.
In the article the way the educational use of objective space objective (real) world. Given the interpretation of a subject-related information entities: the electronic educational resources, information (information and education) and the space environment of the institution and the educational system, the education system and the unified educational space of the education system, global information and education space.
Опис
Ключові слова
проcтiр, середовище, загальний об'єктний проcтiр, функціональні cервicнi підсистеми, general object space, functional utility of the system
Бібліографічний опис
Кремень В. Г. Категорії "простір" i "середовище": особливості модельного подання та освітнього застосування / В. Г. Кремень, В. Ю. Биков // Теорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія. – 2013. – № 2. – С. 3-16.