Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/7352
Title: Ефективність антикризового управління та місце маркетингових заходів у цій системі
Authors: Сударкіна, Світлана Петрівна
Губарь, Л. Ю.
Сапко, С. О.
Торіна, О. В.
Keywords: економіка ринкова; маркетинг антикризовий; управління підприємством; anti-crisis management; marketing; efficiency
Issue Date: 2013
Publisher: НТУ "ХПІ"
Citation: Ефективність антикризового управління та місце маркетингових заходів у цій системі / С. П. Сударкіна, Л. Ю. Губарь, С. О. Сапко, О. В. Торіна // Вісник Нац. техн. ун-ту "ХПІ" : зб. наук. пр. Темат. вип. : Технічний прогрес і ефективність виробництва. – Харків : НТУ "ХПІ". – 2013. – № 21 (994). – С. 183-190.
Abstract: У статті розглядається важливість аналізу ефективності проведення антикризового управління та роль маркетингових заходів, що стосуються цієї системи в умовах ринкової економіки. Проведено аналіз головних аспектів антикризового маркетингу, ефективності антикризових заходів та методів дослідження ефективності антикризового управління на сучасних підприємствах.
Importance of analysis of efficiency of realization of аnti-crisis management and role of marketing measures that touch this system in the conditions of market economy are examined in the article. The analysis of main aspects of the аnti-crisis marketing, efficiency of аnti-crisis measures and methods of research of efficiency of аnti-crisis management is conducted on modern enterprises.
URI: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/7352
Appears in Collections:Вісник № 21
Кафедра "Економіка та маркетинг"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
vestnik_HPI_2013_21_Sudarkina_Efektyvnist.pdf492,69 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record  Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.