Удосконалення механізму вибору стратегії підприємств металургійної галузі

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2013

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Видавець

НТУ "ХПІ"

Анотація

У статті визначаються сучасні проблеми збуту металургійної продукції. Розглядаються перспективи розвитку металургії. Запропоновано заходи з реформування збуту продукції української металургії в умовах кризи.
The article defines modern problems of sale of metallurgical products and considers prospects of development of metallurgy. Several measures to reform the sales of product of Ukrainian metallurgy at the time of economic crisis are proposed.

Опис

Ключові слова

металургія, металургійна продукція, збутова політика, економічна стабільність країни, світова криза, розвиток металургійної галузі, metalurgical products, sale policy, metalurgical industry

Бібліографічний опис

Андрійченко О. В. Удосконалення механізму вибору стратегії підприємств металургійної галузі / О. В. Андрійченко // Вісник Нац. техн. ун-ту "ХПІ" : зб. наук. пр. Темат. вип. : Актуальні проблеми управління та фінансово-господарської діяльності підприємства. – Харків : НТУ "ХПІ". – 2013. – № 49 (1022). – С. 3-6.

Зібрання