Конкурентоспроможність підприємства на зовнішньому ринку: залежність від культури якості

Ескіз

Дата

2011

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Національний університет "Львівська політехніка"

Анотація

Існуючі моделі конкурентоспроможності підприємства, що розглядають фактор якості продукції, є статичними та не враховують динамічний характер змін при управлінні якістю та формуванні культури якості на окремому підприємстві. Запропонована модель конкурентоспроможності підприємства з урахуванням динамічного впливу культури якості сприяє управлінню темпом росту експортної діяльності підприємства.
Research shows that available enterprise`s competitiveness models, which take in to account quality factor, are static. These models don’t include the impact of the dynamic nature of changes caused by quality management and quality culture development at the particular enterprise. Suggested competitiveness model considers the dynamic impact of quality culture on the export growth rate at the enterprise

Опис

Ключові слова

конкурентоспроможність підприємства, якість, управління якістю, культура якості, експорт, сертифікація, міжнародний бізнес, enterprise competitiveness, quality management, quality culture, export

Бібліографічний опис

Зубкова А. Б. Конкурентоспроможність підприємства на зовнішньому ринку: залежність від культури якості / А. Б. Зубкова, Т. В. Данько // Вісник Національного університету "Львівська політехніка" : зб. наук. пр. Сер. : Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. – Львів : Вид-во Львівської політехніки, 2011. – № 720. – С. 138-148.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced