Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/7464
Название: Управління міжнародними маркетинговими комунікаціями підприємства
Авторы: Геворкян, Артем Юрійович
Гутнєва, О. О.
Ключевые слова: глобалізація економіки; маркетингові комунікації; мережа Інтернет; інтернет-маркетинг; електронні ресурси; веб-ресурси; marketing communications; Internet; Internet marketing; electronic resources
Дата публикации: 2013
Издательство: НТУ "ХПІ"
Библиографическое описание: Геворкян А. Ю. Управління міжнародними маркетинговими комунікаціями підприємства / А. Ю. Геворкян, О. О. Гутнєва // Вісник Нац. техн. ун-ту "ХПІ" : зб. наук. пр. Темат. вип. : Актуальні проблеми управління та фінансово-господарської діяльності підприємства. – Харків : НТУ "ХПІ". – 2013. – № 49 (1022). – С. 13-17.
Краткий осмотр (реферат): У статті розкрито питання особливостей реалізації маркетингової комунікаційної взаємодії в Інтернеті, виявлено основні переваги мережі Інтернет як носія маркетингових комунікацій, проведено їх порівняльний аналіз та запропоновано класифікацію веб-ресурсів як невід’ємного носія комунікацій в Інтернеті.
The article explores the issue of marketing communications features of interaction online, found the main benefits of the Internet as a medium of marketing communications, made a comparative analysis and proposed a classification of web-resources, as an indispensable medium of communication on the Internet.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/7464
Располагается в коллекциях:Вісник № 49
Кафедра "Міжнародний бізнес та фінанси"

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
vestnik_HPI_2013_49_Hevorkian_Upravlinnia.pdf46,86 kBAdobe PDFЭскиз
Открыть
Показать полное описание ресурса Просмотр статистики  Google Scholar



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.