Управління міжнародними маркетинговими комунікаціями підприємства
Вантажиться...
Дата
ORCID
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник/консультант
Члени комітету
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
НТУ "ХПІ"
Анотація
У статті розкрито питання особливостей реалізації маркетингової комунікаційної взаємодії в Інтернеті, виявлено основні переваги мережі Інтернет як носія маркетингових комунікацій, проведено їх порівняльний аналіз та запропоновано класифікацію веб-ресурсів як невід’ємного носія комунікацій в Інтернеті.
The article explores the issue of marketing communications features of interaction online, found the main benefits of the Internet as a medium of marketing communications, made a comparative analysis and proposed a classification of web-resources, as an indispensable medium of communication on the Internet.
The article explores the issue of marketing communications features of interaction online, found the main benefits of the Internet as a medium of marketing communications, made a comparative analysis and proposed a classification of web-resources, as an indispensable medium of communication on the Internet.
Опис
Бібліографічний опис
Геворкян А. Ю. Управління міжнародними маркетинговими комунікаціями підприємства / А. Ю. Геворкян, О. О. Гутнєва // Вісник Нац. техн. ун-ту "ХПІ" : зб. наук. пр. Темат. вип. : Актуальні проблеми управління та фінансово-господарської діяльності підприємства. – Харків : НТУ "ХПІ". – 2013. – № 49 (1022). – С. 13-17.