Управління міжнародними маркетинговими комунікаціями підприємства

Ескіз

Дата

2013

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

НТУ "ХПІ"

Анотація

У статті розкрито питання особливостей реалізації маркетингової комунікаційної взаємодії в Інтернеті, виявлено основні переваги мережі Інтернет як носія маркетингових комунікацій, проведено їх порівняльний аналіз та запропоновано класифікацію веб-ресурсів як невід’ємного носія комунікацій в Інтернеті.
The article explores the issue of marketing communications features of interaction online, found the main benefits of the Internet as a medium of marketing communications, made a comparative analysis and proposed a classification of web-resources, as an indispensable medium of communication on the Internet.

Опис

Ключові слова

глобалізація економіки, маркетингові комунікації, мережа Інтернет, інтернет-маркетинг, електронні ресурси, веб-ресурси, marketing communications, Internet, Internet marketing, electronic resources

Бібліографічний опис

Геворкян А. Ю. Управління міжнародними маркетинговими комунікаціями підприємства / А. Ю. Геворкян, О. О. Гутнєва // Вісник Нац. техн. ун-ту "ХПІ" : зб. наук. пр. Темат. вип. : Актуальні проблеми управління та фінансово-господарської діяльності підприємства. – Харків : НТУ "ХПІ". – 2013. – № 49 (1022). – С. 13-17.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced