Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/7464
Назва: Управління міжнародними маркетинговими комунікаціями підприємства
Автори: Геворкян, Артем Юрійович
Гутнєва, О. О.
Ключові слова: глобалізація економіки; маркетингові комунікації; мережа Інтернет; інтернет-маркетинг; електронні ресурси; веб-ресурси; marketing communications; Internet; Internet marketing; electronic resources
Дата публікації: 2013
Видавництво: НТУ "ХПІ"
Бібліографічний опис: Геворкян А. Ю. Управління міжнародними маркетинговими комунікаціями підприємства / А. Ю. Геворкян, О. О. Гутнєва // Вісник Нац. техн. ун-ту "ХПІ" : зб. наук. пр. Темат. вип. : Актуальні проблеми управління та фінансово-господарської діяльності підприємства. – Харків : НТУ "ХПІ". – 2013. – № 49 (1022). – С. 13-17.
Короткий огляд (реферат): У статті розкрито питання особливостей реалізації маркетингової комунікаційної взаємодії в Інтернеті, виявлено основні переваги мережі Інтернет як носія маркетингових комунікацій, проведено їх порівняльний аналіз та запропоновано класифікацію веб-ресурсів як невід’ємного носія комунікацій в Інтернеті.
The article explores the issue of marketing communications features of interaction online, found the main benefits of the Internet as a medium of marketing communications, made a comparative analysis and proposed a classification of web-resources, as an indispensable medium of communication on the Internet.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/7464
Розташовується у зібраннях:Вісник № 49
Кафедра "Міжнародний бізнес та фінанси"

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
vestnik_HPI_2013_49_Hevorkian_Upravlinnia.pdf46,86 kBAdobe PDFЕскіз
Відкрити
Показати повний опис матеріалу Перегляд статистики  Google Scholar



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.