Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/7471
Title: Оцінка ефективності маркетингової стратегії зовнішньоекономічної діяльності на підприємствах пивоварної галузі
Authors: Гриненко, О. М.
Пічугіна, Тетяна Сергіївна
Keywords: ринкова економіка; ефективність маркетингової стратегії; пивна галузь; ринкова частка підприємства; відносна ринкова частка; темп приросту; marketing strategy; efectivenes of the marketing strategy; ber industry; market share of the company; relative market share; growth rate
Issue Date: 2013
Publisher: НТУ "ХПІ"
Citation: Гриненко О. М. Оцінка ефективності маркетингової стратегії зовнішньоекономічної діяльності на підприємствах пивоварної галузі / О. М. Гриненко, Т .С. Пічугіна // Вісник Нац. техн. ун-ту "ХПІ" : зб. наук. пр. Темат. вип. : Актуальні проблеми управління та фінансово-господарської діяльності підприємства. – Харків : НТУ "ХПІ". – 2013. – № 49 (1022). – С. 33-37.
Abstract: В статті розглянуто питання формування маркетингової стратегії на підприємствах пивоварної галузі, розглянуто методологічні підходи до вимірювання ефективності маркетингової стратегії, що дає змогу підприємствам визначити на яких ринках працювати, з яким споживачем, товарну і цінову політику.
In this article the issue of forming a marketing strategy in the beer sector enterprises, the methodological approaches to measuring the effectiveness of marketing strategy that enables businesses to determine which markets work, what the consumers, product and pricing policies.
URI: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/7471
Appears in Collections:Вісник № 49

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
vestnik_HPI_2013_49_Hrynenko_Otsinka.pdf78,8 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record  Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.