Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/7471
Назва: Оцінка ефективності маркетингової стратегії зовнішньоекономічної діяльності на підприємствах пивоварної галузі
Автори: Гриненко, О. М.
Пічугіна, Тетяна Сергіївна
Ключові слова: ринкова економіка; ефективність маркетингової стратегії; пивна галузь; ринкова частка підприємства; відносна ринкова частка; темп приросту; marketing strategy; efectivenes of the marketing strategy; ber industry; market share of the company; relative market share; growth rate
Дата публікації: 2013
Видавництво: НТУ "ХПІ"
Бібліографічний опис: Гриненко О. М. Оцінка ефективності маркетингової стратегії зовнішньоекономічної діяльності на підприємствах пивоварної галузі / О. М. Гриненко, Т .С. Пічугіна // Вісник Нац. техн. ун-ту "ХПІ" : зб. наук. пр. Темат. вип. : Актуальні проблеми управління та фінансово-господарської діяльності підприємства. – Харків : НТУ "ХПІ". – 2013. – № 49 (1022). – С. 33-37.
Короткий огляд (реферат): В статті розглянуто питання формування маркетингової стратегії на підприємствах пивоварної галузі, розглянуто методологічні підходи до вимірювання ефективності маркетингової стратегії, що дає змогу підприємствам визначити на яких ринках працювати, з яким споживачем, товарну і цінову політику.
In this article the issue of forming a marketing strategy in the beer sector enterprises, the methodological approaches to measuring the effectiveness of marketing strategy that enables businesses to determine which markets work, what the consumers, product and pricing policies.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/7471
Розташовується у зібраннях:Вісник № 49

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
vestnik_HPI_2013_49_Hrynenko_Otsinka.pdf78,8 kBAdobe PDFЕскіз
Відкрити
Показати повний опис матеріалу Перегляд статистики  Google Scholar



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.