Оцінка ефективності маркетингової стратегії зовнішньоекономічної діяльності на підприємствах пивоварної галузі
Дата
2013
ORCID
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
НТУ "ХПІ"
Анотація
В статті розглянуто питання формування маркетингової стратегії на підприємствах пивоварної галузі, розглянуто методологічні підходи до вимірювання ефективності маркетингової стратегії, що дає змогу підприємствам визначити на яких ринках працювати, з яким споживачем, товарну і цінову політику.
In this article the issue of forming a marketing strategy in the beer sector enterprises, the methodological approaches to measuring the effectiveness of marketing strategy that enables businesses to determine which markets work, what the consumers, product and pricing policies.
In this article the issue of forming a marketing strategy in the beer sector enterprises, the methodological approaches to measuring the effectiveness of marketing strategy that enables businesses to determine which markets work, what the consumers, product and pricing policies.
Опис
Ключові слова
ринкова економіка, ефективність маркетингової стратегії, пивна галузь, ринкова частка підприємства, відносна ринкова частка, темп приросту, marketing strategy, efectivenes of the marketing strategy, ber industry, market share of the company, relative market share, growth rate
Бібліографічний опис
Гриненко О. М. Оцінка ефективності маркетингової стратегії зовнішньоекономічної діяльності на підприємствах пивоварної галузі / О. М. Гриненко, Т .С. Пічугіна // Вісник Нац. техн. ун-ту "ХПІ" : зб. наук. пр. Темат. вип. : Актуальні проблеми управління та фінансово-господарської діяльності підприємства. – Харків : НТУ "ХПІ". – 2013. – № 49 (1022). – С. 33-37.