Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/7499
Title: Аналіз обгрунтування витрат на просування нового продукту на ринок
Authors: Сичова, О .Є.
Селегень, Н. Е.
Keywords: економічна криза; методи просування продукту; персональний продаж; життєвий цикл товару; комунікаційна діяльність; стратегія; конкурентоспроможність; market; methods of personal sales; product life cycle; product promotion; advertising; communication; strategy; competivenes
Issue Date: 2013
Publisher: НТУ "ХПІ"
Citation: Сичова О .Є. Аналіз обгрунтування витрат на просування нового продукту на ринок / О .Є. Сичова, Н. Е. Селегень // Вісник Нац. техн. ун-ту "ХПІ" : зб. наук. пр. Темат. вип. : Актуальні проблеми управління та фінансово-господарської діяльності підприємства. – Харків : НТУ "ХПІ". – 2013. – № 49 (1022). – С. 133-139.
Abstract: У статті розглянуто основні положення методів просування нового товару на ринок. Запропоновано для підприємства ДП «ХБТРЗ» один із цих методів.
The article describes the main provisions of methods of promotion of a new product on the market. Proposed for enterprise GP «ХБТРЗ» one of these methods.
URI: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/7499
Appears in Collections:Вісник № 49

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
vestnik_HPI_2013_49_Sychova_Analiz.pdf47,77 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record  Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.