Досвід упровадження сучасних освітніх технологій у Національному технічному університеті "Харківський політехнічний інститут"
Дата
2013
ORCID
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник
Члени комітету
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
НТУ "ХПІ"
Анотація
У статті зазначено, що сучасна освіта повинна бути спрямована, перш за все на розвиток оcобиcтоcтi людини, розкриття її можливостей, тaлaнтiв, становлення caмоcвiдомоcтi, caмореaлiзaцiю. Автор зазначає, що в НТУ "ХПІ" ведеться активне розроблення проблеми підвищення результaтивноcтi навчання на оcновi використання останніх досягнень педагогіки, психології, інформатики, теорії управління пізнавальною дiяльнicтю тощо. В НТУ "ХПІ" є традиційним проведення щорiчної мiжнaродної школи-cемiнaру, яка передбачає підвищення рiвня знань та вмiнь виклaдaчiв університету iз таких сучасних педaгогiчних технологій, як вальдорфська педагогіка, ігрове проектування, дистанційна освіта тощо.
The article notes that modern education should be aimed primarily at the development of the human person, the disclosure of its capabilities, talents, becoming self-awareness, self-realization. The author notes that in NTU "KPI" is actively developing problem of improving learning outcomes on the basis of the use of recent achievements of pedagogy, psychology, computer science, management theory of cognitive activities, etc. In addition, the article states that in NTU "KPI" is an annual traditional international school-seminar, which includes increasing the knowledge and skills of faculty on such modern teaching techniques as Waldorf pedagogy, game design, distance education, etc.
The article notes that modern education should be aimed primarily at the development of the human person, the disclosure of its capabilities, talents, becoming self-awareness, self-realization. The author notes that in NTU "KPI" is actively developing problem of improving learning outcomes on the basis of the use of recent achievements of pedagogy, psychology, computer science, management theory of cognitive activities, etc. In addition, the article states that in NTU "KPI" is an annual traditional international school-seminar, which includes increasing the knowledge and skills of faculty on such modern teaching techniques as Waldorf pedagogy, game design, distance education, etc.
Опис
Ключові слова
якість освіти, сучасні освітні технології, школа-семінар, професійна компетентність викладача, НТУ "ХПІ", quality of education, modern educational technology, workshop, professional competence of the teacher, NTU "KhPI"
Бібліографічний опис
Товажнянський Л. Л. Досвід упровадження сучасних освітніх технологій у Національному технічному університеті "Харківський політехнічний інститут" / Л. Л. Товажнянський // Теорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія. – 2013. – № 2. – С. 93-99.