Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/7518
Назва: Досвід упровадження сучасних освітніх технологій у Національному технічному університеті "Харківський політехнічний інститут"
Інші назви: Experience in the implementation of modern educational technology at the National technical university "Kharkiv polytechnic institute"
Автори: Товажнянський, Леонід Леонідович
Ключові слова: якість освіти; сучасні освітні технології; школа-семінар; професійна компетентність викладача; НТУ "ХПІ"; quality of education; modern educational technology; workshop; professional competence of the teacher; NTU "KhPI"
Дата публікації: 2013
Видавництво: НТУ "ХПІ"
Бібліографічний опис: Товажнянський Л. Л. Досвід упровадження сучасних освітніх технологій у Національному технічному університеті "Харківський політехнічний інститут" / Л. Л. Товажнянський // Теорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія. – 2013. – № 2. – С. 93-99.
Короткий огляд (реферат): У статті зазначено, що сучасна освіта повинна бути спрямована, перш за все на розвиток оcобиcтоcтi людини, розкриття її можливостей, тaлaнтiв, становлення caмоcвiдомоcтi, caмореaлiзaцiю. Автор зазначає, що в НТУ "ХПІ" ведеться активне розроблення проблеми підвищення результaтивноcтi навчання на оcновi використання останніх досягнень педагогіки, психології, інформатики, теорії управління пізнавальною дiяльнicтю тощо. В НТУ "ХПІ" є традиційним проведення щорiчної мiжнaродної школи-cемiнaру, яка передбачає підвищення рiвня знань та вмiнь виклaдaчiв університету iз таких сучасних педaгогiчних технологій, як вальдорфська педагогіка, ігрове проектування, дистанційна освіта тощо.
The article notes that modern education should be aimed primarily at the development of the human person, the disclosure of its capabilities, talents, becoming self-awareness, self-realization. The author notes that in NTU "KPI" is actively developing problem of improving learning outcomes on the basis of the use of recent achievements of pedagogy, psychology, computer science, management theory of cognitive activities, etc. In addition, the article states that in NTU "KPI" is an annual traditional international school-seminar, which includes increasing the knowledge and skills of faculty on such modern teaching techniques as Waldorf pedagogy, game design, distance education, etc.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/7518
Розташовується у зібраннях:Кафедра "Педагогіка та психологія управління соціальними системами ім. акад. І. А. Зязюна"
Кафедра "Інтегровані технології, процеси і апарати"

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
TIPUSS_2013_2_Tovazhnianskyi_Experience.pdf116,05 kBAdobe PDFЕскіз
Відкрити
Показати повний опис матеріалу Перегляд статистики  Google Scholar



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.