Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/7522
Title: Психопедагогіка Московської психологічної школи
Other Titles: Psychopedagogy of the Moscow psychological school
Authors: Зязюн, Іван Андрійович
Keywords: психопедагогіка; iсторiя психопедагогіки; psychopedagog; Moscow school of psychology; history of psychopedagogy
Issue Date: 2013
Publisher: НТУ "ХПІ"
Citation: Зязюн І. А. Психопедагогіка Московської психологічної школи / І. А. Зязюн // Теорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія. – 2013. – № 2. – С. 33-41.
Abstract: У статті досліджуються витоки психологічної педагогіки, об'єктом якої є реальна практика учіння - взаємодія двох суб'єктів педагогічної дії - педагога й учня. Це єдиний надійний i найважливіший спосіб використання психологічної теорії, на базі якої формулюються загальні принципи учіння. Педагог, вибудовуючи свою практичну дію на науковій основi, привчається пізнавати й перевiряти психологiчнi істини, а не приймати їх на вiру в готовому виглядi.
The article investigates the origins of psychological pedagogy, the object of which is real practice of learning as interaction between two subjects of teaching - a teacher and a student. This is the only reliable and important way to use the psychological theory on which formulates the general principles of learning. A teacher, building its practical act on a scientific basis, learns to recognize and examine the psychological truth, and not take it for granted as a finished product
URI: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/7522
Appears in Collections:Кафедра "Педагогіка та психологія управління соціальними системами ім. акад. І. А. Зязюна"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
TIPUSS_2013_2_Ziaziun_Psychopedagogy.pdf165,63 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record  Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.