Психопедагогіка Московської психологічної школи

Ескіз

Дата

2013

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

НТУ "ХПІ"

Анотація

У статті досліджуються витоки психологічної педагогіки, об'єктом якої є реальна практика учіння - взаємодія двох суб'єктів педагогічної дії - педагога й учня. Це єдиний надійний i найважливіший спосіб використання психологічної теорії, на базі якої формулюються загальні принципи учіння. Педагог, вибудовуючи свою практичну дію на науковій основi, привчається пізнавати й перевiряти психологiчнi істини, а не приймати їх на вiру в готовому виглядi.
The article investigates the origins of psychological pedagogy, the object of which is real practice of learning as interaction between two subjects of teaching - a teacher and a student. This is the only reliable and important way to use the psychological theory on which formulates the general principles of learning. A teacher, building its practical act on a scientific basis, learns to recognize and examine the psychological truth, and not take it for granted as a finished product

Опис

Ключові слова

психопедагогіка, iсторiя психопедагогіки, psychopedagog, Moscow school of psychology, history of psychopedagogy

Бібліографічний опис

Зязюн І. А. Психопедагогіка Московської психологічної школи / І. А. Зязюн // Теорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія. – 2013. – № 2. – С. 33-41.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced