Соціологічний вимір модернізації вищої освіти

Ескіз

Дата

2013

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

НТУ "ХПІ"

Анотація

Класичні університети переживають глибоку трансформацію своєї соціокультурної місії в умовах постіндустріального суспільства, глобалізації економічного та культурного простору, нової геополітичної ситуації, що не може не вносити істотних змін до дослідницького порядку денного соціології вищої освіти.
Classical universities are experiencing a profound transformation of its social-okulturnoy mission in the post-industrial society, globalization of economic and cultural space, a new geopolitical situation that can not make significant changes in the research agenda of the sociology of higher education

Опис

Ключові слова

соціокультурна місія, інституціоналізація інтелектуальної праці, наукове пізнання, креативність, соціологія освіти, socio-cultural mission, institutionalization of intellectual labor, scientific knowledge, sociology of education

Бібліографічний опис

Бакіров В. С. Соціологічний вимір модернізації вищої освіти / В. С. Бакіров // Теорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія. – 2013. – № 3. – С. 56-59.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced