Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/7525
Title: Формування готовності до педагогічної діяльності аспірантів технічного університету як одне із завдань Центру сучасних педагогічних технологій
Other Titles: Formation of readiness to pedagogical activity of postgraduate students of technical university as one of the objectives of the Center of modern pedagogical technologies
Authors: Ігнатюк, Ольга Анатоліївна
Keywords: викладацька діяльність; діяльнісний характер навчання; контекстне навчання; педагог вищої школи; технічний університет; НТУ "ХПІ"; teaching activity; activity character of training; contextual training; teacher of a higher school; technical university; NTU "KhPI"
Issue Date: 2013
Publisher: НТУ "ХПІ"
Citation: Ігнатюк О. А. Формування готовності до педагогічної діяльності аспірантів технічного університету як одне із завдань Центру сучасних педагогічних технологій / О. А. Ігнатюк // Теорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія. – 2013. – № 3. – С. 77-83.
Abstract: Статтю присвячено одному із завдань Центру сучасних педагогічних технологій НТУ "ХПІ". Розкрито особливості формування готовності до педагогічної діяльності у аспірантів технічного університету в процесі вивчення психолого-педагогічної дисципліни "Основи педагогіки вищої школи".
The article is devoted to one of making tasks of the Centre of modern pedagogical technologies NTU "KhPI". The author opens features of formation of readiness to pedagogical activity of the post-graduate students of technical university during study of pedagogical discipline "Bases of pedagogics of a higher school"
URI: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/7525
Appears in Collections:Кафедра "Педагогіка та психологія управління соціальними системами ім. акад. І. А. Зязюна"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
TIPUSS_2013_3_Ihnatiuk_Formation.pdf291,35 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record  Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.