Формування готовності до педагогічної діяльності аспірантів технічного університету як одне із завдань Центру сучасних педагогічних технологій

Ескіз

Дата

2013

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

НТУ "ХПІ"

Анотація

Статтю присвячено одному із завдань Центру сучасних педагогічних технологій НТУ "ХПІ". Розкрито особливості формування готовності до педагогічної діяльності у аспірантів технічного університету в процесі вивчення психолого-педагогічної дисципліни "Основи педагогіки вищої школи".
The article is devoted to one of making tasks of the Centre of modern pedagogical technologies NTU "KhPI". The author opens features of formation of readiness to pedagogical activity of the post-graduate students of technical university during study of pedagogical discipline "Bases of pedagogics of a higher school"

Опис

Ключові слова

викладацька діяльність, діяльнісний характер навчання, контекстне навчання, педагог вищої школи, технічний університет, НТУ "ХПІ", teaching activity, activity character of training, contextual training, teacher of a higher school, technical university, NTU "KhPI"

Бібліографічний опис

Ігнатюк О. А. Формування готовності до педагогічної діяльності аспірантів технічного університету як одне із завдань Центру сучасних педагогічних технологій / О. А. Ігнатюк // Теорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія. – 2013. – № 3. – С. 77-83.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced