Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/7529
Title: Педагогічна синергетика: понятійно-категоріальний синтез
Other Titles: Pedagogical synergetics: conceptual and categorical synthesis
Authors: Кремень, Василь Григорович
Keywords: педагогічна синергетика; освітні системи; міждисциплінарність; pedagogical synergy; educational systems; interdisciplinary
Issue Date: 2013
Publisher: НТУ "ХПІ"
Citation: Кремень В. Г. Педагогічна синергетика: понятійно-категоріальний синтез / В. Г. Кремень // Теорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія. – 2013. – № 3. – С. 3-19.
Abstract: Педагогічна синергетика, що пояснює розвиток складної системи, якою є освіта, є новою філософією освітнього процесу. Педагогічна синергетика дає можливість по-новому підійти до розроблення проблем розвитку педагогічних систем і педагогічного процесу, розглядаючи їх насамперед із позицій відкритості, співтворчості та орієнтації на саморозвиток. Основними її принципами є системність та міждисциплінарність. Методологія синергетики може бути основою для прогностичної та управлінської діяльності в сучасному освітньо-педагогічному процесі.
Educational synergy, which explains the development of complex systems, there is a new philosophy for the educational process. Educational synergy enables a new approach to solving the problems of teaching systems and pedagogical process, seeing them primarily in terms of openness, co-creation, and focus on self-development. Its basic principles are systemic and interdisciplinary. Methodology of synergy can be a basis for the prediction and management in modern pedagogy and education
URI: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/7529
Appears in Collections:Кафедра "Педагогіка та психологія управління соціальними системами ім. акад. І. А. Зязюна"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
TIPUSS_2013_3_Kremen_Educational.pdf315,17 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record  Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.