Педагогічна майстерність як домінантний складник педагогічної дії
Дата
2013
ORCID
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
НТУ "ХПІ"
Анотація
У статті розглядаються проблеми розвитку педагогічної майстерності в системі професійної підготовки майбутніх вчителів. Визначається сутність і специфіка педагогічної майстерності як основоположної складової педагогічного дії, як домінанти впливу вчителя на інтелект, волю і почуття учня.
In article problems of development of pedagogical skill in system of vocational training of future teachers are considered. The essence and specifics of pedagogical skill as, as dominants of influence of the teacher is defined on intelligence, will and feelings of the pupil by a basic component of pedagogical action
In article problems of development of pedagogical skill in system of vocational training of future teachers are considered. The essence and specifics of pedagogical skill as, as dominants of influence of the teacher is defined on intelligence, will and feelings of the pupil by a basic component of pedagogical action
Опис
Ключові слова
педагогічна дія, предмет педагогіки, майстерність виховання, педагогічна майстерність, професійна підготовка вчителів, pedagogical influence, subject of pedagogy, parenting skills, teaching skills, professional training of teachers
Бібліографічний опис
Лавріненко О. А. Педагогічна майстерність як домінантний складник педагогічної дії / О. А. Лавріненко // Теорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія. – 2013. – № 3. – С. 102-106.