Соціальна функція інноваційної університетської системи освіти

Ескіз

Дата

2013

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

НТУ "ХПІ"

Анотація

Феномен університетської системи освіти проаналізовано з позиції потреб та тенденцій, що властиві постіндустріальному суспільству, яке прагне здійснити розвиток та перехід до інформаційного суспільства. Соціальна функція інноваційної університетської системи освіти обґрунтована через необхідність дотримання балансу потреб особистості та суспільства, студентства та професорсько-викладацького складу, реґіону та країни, гуманітарних та ринкових цінностей, національних та глобальних, міжнаціональних пріоритетів.
The phenomenon of university education is analyzed from the perspective of the needs and trends that characterized the post-industrial society that seeks to achieve development and transition to an information society. Social innovation function of university education is grounded through the need to respect the balance of the needs of the individual and society, students and faculty, the region and the country, humanitarian and market values, national and global, international priorities

Опис

Ключові слова

соціальна функція, університетська система освіти, гуманітарні цінності, ринкові цінності, індивідуальна свідомість, сталий розвиток, social function, university education system, individual consciousness, sustainable development

Бібліографічний опис

Мещанінов О. П. Соціальна функція інноваційної університетської системи освіти / О. П. Мещанінов // Теорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія. – 2013. – № 3. – С. 60-69.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced