Визначення сутності онто-інвайроментальної педагогіки
Вантажиться...
Дата
Автори
ORCID
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник/консультант
Члени комітету
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
НТУ "ХПІ"
Анотація
Автор статті розкриває телеологію педагогіки як наукове обґрунтування постановки й розв'язання мети та конкретних завдань навчання і виховання, що забезпечують гармонійний розвиток особистості, що веде до досягнення успіху. Аналізує її як задоволення різнобічних потреб будь-якими способами, через постійний процес пошуку гармонії і злагоди із собою і довкіллям.
The author reveals the teleology of pedagogy as a scientific basis for formulating and solving specific goals and objectives of training and education that ensure the harmonious development of the individual, leads to success. Analyzes it as a treat diverse needs by any means, through a constant process of finding harmony and concord with each other and the environment
The author reveals the teleology of pedagogy as a scientific basis for formulating and solving specific goals and objectives of training and education that ensure the harmonious development of the individual, leads to success. Analyzes it as a treat diverse needs by any means, through a constant process of finding harmony and concord with each other and the environment
Опис
Бібліографічний опис
Нечепоренко Л. С. Визначення сутності онто-інвайроментальної педагогіки / Л. С. Нечепоренко // Теорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія. – 2013. – № 3. – С. 107-112.