Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/7532
Title: Визначення сутності онто-інвайроментальної педагогіки
Other Titles: Defining the essence of onto-enviromental pedagogy
Authors: Нечепоренко, Лідія Сергіївна
Keywords: телеологія педагогіки; гармонійний розвиток; особистість; освітньо-виховний вплив; культура діяльності; педагогіка особистості; teleology of pedagogy; educational; educational impact; culture activities; teaching personality
Issue Date: 2013
Publisher: НТУ "ХПІ"
Citation: Нечепоренко Л. С. Визначення сутності онто-інвайроментальної педагогіки / Л. С. Нечепоренко // Теорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія. – 2013. – № 3. – С. 107-112.
Abstract: Автор статті розкриває телеологію педагогіки як наукове обґрунтування постановки й розв'язання мети та конкретних завдань навчання і виховання, що забезпечують гармонійний розвиток особистості, що веде до досягнення успіху. Аналізує її як задоволення різнобічних потреб будь-якими способами, через постійний процес пошуку гармонії і злагоди із собою і довкіллям.
The author reveals the teleology of pedagogy as a scientific basis for formulating and solving specific goals and objectives of training and education that ensure the harmonious development of the individual, leads to success. Analyzes it as a treat diverse needs by any means, through a constant process of finding harmony and concord with each other and the environment
URI: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/7532
Appears in Collections:Кафедра "Педагогіка та психологія управління соціальними системами ім. акад. І. А. Зязюна"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
TIPUSS_2013_3_Necheporenko_Defining.pdf234,65 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record  Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.