Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/7634
Title: Проблеми формування та реалізації комплексу засобів маркетингу підприємства борошномельно-круп’яної галузі України та шляхи їх вирішення
Authors: Герасимяк, Н. В.
Панасюк, І. М.
Keywords: управління маркетингом; ринок; агропромисловий комплекс; аналіз; комбікорм; зерно; marketing; formation of the marketing mix; marketing management enterprise
Issue Date: 2013
Publisher: НТУ "ХПІ"
Citation: Герасимяк Н. В. Проблеми формування та реалізації комплексу засобів маркетингу підприємства борошномельно-круп’яної галузі України та шляхи їх вирішення / Н. В. Герасимяк, І. М. Панасюк // Вісник Нац. техн. ун-ту "ХПІ" : зб. наук. пр. Темат. вип. : Актуальні проблеми управління та фінансово-господарської діяльності підприємства. – Харків : НТУ "ХПІ". – 2013. – № 53 (1026). – С. 25-30.
Abstract: Досліджено особливості формування комплексу засобів маркетингу підприємства борошномельно-круп’яної галузі. На основі проведеного аналізу виявлені проблеми маркетингової діяльності підприємства та запропоновано шляхи їх розв’язання
The peculiarities of the formation of complex marketing enterprise milling industry are researched. Based on the analysis of problems identified marketing of the enterprise and suggested solutions
URI: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/7634
Appears in Collections:Вісник № 53

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
vestnik_HPI_2013_53_Herasymiak_Problemy.pdf512,29 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record  Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.