Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/7634
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorГерасимяк, Н. В.uk
dc.contributor.authorПанасюк, І. М.uk
dc.date.accessioned2014-07-16T07:31:58Z-
dc.date.available2014-07-16T07:31:58Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationГерасимяк Н. В. Проблеми формування та реалізації комплексу засобів маркетингу підприємства борошномельно-круп’яної галузі України та шляхи їх вирішення / Н. В. Герасимяк, І. М. Панасюк // Вісник Нац. техн. ун-ту "ХПІ" : зб. наук. пр. Темат. вип. : Актуальні проблеми управління та фінансово-господарської діяльності підприємства. – Харків : НТУ "ХПІ". – 2013. – № 53 (1026). – С. 25-30.uk
dc.identifier.urihttp://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/7634en
dc.description.abstractДосліджено особливості формування комплексу засобів маркетингу підприємства борошномельно-круп’яної галузі. На основі проведеного аналізу виявлені проблеми маркетингової діяльності підприємства та запропоновано шляхи їх розв’язанняuk
dc.description.abstractThe peculiarities of the formation of complex marketing enterprise milling industry are researched. Based on the analysis of problems identified marketing of the enterprise and suggested solutionsen
dc.language.isouk-
dc.publisherНТУ "ХПІ"uk
dc.subjectуправління маркетингомuk
dc.subjectринокuk
dc.subjectагропромисловий комплексuk
dc.subjectаналізuk
dc.subjectкомбікормuk
dc.subjectзерноuk
dc.subjectmarketingen
dc.subjectformation of the marketing mixen
dc.subjectmarketing management enterpriseen
dc.titleПроблеми формування та реалізації комплексу засобів маркетингу підприємства борошномельно-круп’яної галузі України та шляхи їх вирішенняuk
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Вісник № 53

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
vestnik_HPI_2013_53_Herasymiak_Problemy.pdf512,29 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show simple item record  Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.