Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/763
Назва: Виховна складова викладання фундаментальних дисциплін
Автори: Брославська, Г. М.
Ключові слова: постіндустріальне суспільство; інформаційне суспільство; духовність; творчість; суспільні ідеали; вимоги суспільства; виховання особистості; емоційна насиченість навчання; дисциплінуючі мотиви; виховний процес; педагогічна діяльність; соціалізація особистості
Дата публікації: 2012
Видавництво: НТУ "ХПІ"
Бібліографічний опис: Брославська Г. М. Виховна складова викладання фундаментальних дисциплін / Г. М. Брославська // Переяславская рада: её историческое значение и перспективы развития восточнославянской цивилизации: сб. науч. тр.: по матер. VI Междунар. науч.-практич. конференции, 15-16 декабря 2011 г. / ред. А. Г. Романовский, Ю. И. Панфилов. – Харьков: НТУ «ХПИ», 2012. – С. 153-157.
Короткий огляд (реферат): Під час викладання студентам вищих навчальних закладів фундаментальних дисциплін здійснюється не тільки процес навчання, а й виховання. Тобто, на заняттях з фізики та математики може відбуватися виховуюче навчання, яке передбачає єдність освітніх і виховних завдань.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/763
Розташовується у зібраннях:Переяславская рада: ее историческое значение и перспективы развития восточно-славянской цивилизации. 2011

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Broslavska_Disciplini_2011.pdf259,24 kBAdobe PDFЕскіз
Відкрити
Показати повний опис матеріалу Перегляд статистики  Google Scholar



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.