Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/7670
Title: Визначення стратегії управління взаємовідносинами з клієнтами енергопостачальних підприємств
Authors: Омеляненко, Тетяна Володимирівна
Keywords: ринок електроенергії; двосторонні договори; обласні енергопостачальні підприємства; електроенергетика України; поглиблення реформ енергоринку
Issue Date: 2013
Publisher: НТУ "ХПІ"
Citation: Омеляненко Т. В. Визначення стратегії управління взаємовідносинами з клієнтами енергопостачальних підприємств / Т. В. Омеляненко // Вісник Нац. техн. ун-ту "ХПІ" : зб. наук. пр. Темат. вип. : Актуальні проблеми управління та фінансово-господарської діяльності підприємства. – Харків : НТУ "ХПІ". – 2013. – № 50 (1023). – С. 135-145.
Abstract: The paper is about determination of term “client relationships strategy of energy distribution enterprises”. It is specified the term “relationships management”, it is justified strategy level of client relationship management in energy distribution enterprises.
Стаття торкається дискусійної проблематики визначення поняття «стратегія управління взаємовідносинами з клієнтами енергопостачальних підприємств». Уточнено поняття «управління взаємовідносинами», обґрунтований стратегічний рівень управління взаємовідносинами з клієнтами енергопостачальних підприємств.
URI: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/7670
Appears in Collections:Вісник № 50
Кафедра "Облік і фінанси"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
vestnik_HPI_2013_50_Omelianenko_Vyznachennia.pdf580,12 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record  Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.