Роль і місце навчальної дисципліни "Фізичне виховання" у формуванні ціннісного ставлення студентської молоді до власного здоров’я

Ескіз

Дата

2013

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

НТУ "ХПІ"

Анотація

У статті схарактеризовано дефініцію «здоров’я» як ціннісну категорію; визначено рівні цінності здоров’я; наголошено на декларованому характері цінності здоров’я в середовищі студентської молоді; вказано на можливості інтеріоризації цінності здоров’я в процесі вивчення навчальної дисципліни «Фізичне виховання» у ВНЗ.
In the article it is presented the description of the definition «health» as a value category; it is defined the levels of health value; the main attention is addressed to the declared character of health value among the students; it is given the possibilities of the interiorisation of health value in the process of learning the academic discipline named «Physical education» in the university.

Опис

Ключові слова

інтеріоризація, дефініція, ВНЗ, ціннісна категорія, value, students, interiorisation, physical education

Бібліографічний опис

Зеленський Р. М. Роль і місце навчальної дисципліни "Фізичне виховання" у формуванні ціннісного ставлення студентської молоді до власного здоров’я / Р. М. Зеленський // Вісник Нац. техн. ун-ту "ХПІ" : зб. наук. пр. Темат. вип. : Інноваційні дослідження у наукових роботах студентів. – Харків : НТУ "ХПІ". – 2013. – № 55 (1028). – С. 169-175.

Колекції

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced