Роль і місце навчальної дисципліни "Фізичне виховання" у формуванні ціннісного ставлення студентської молоді до власного здоров’я

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2013

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Видавець

НТУ "ХПІ"

Анотація

У статті схарактеризовано дефініцію «здоров’я» як ціннісну категорію; визначено рівні цінності здоров’я; наголошено на декларованому характері цінності здоров’я в середовищі студентської молоді; вказано на можливості інтеріоризації цінності здоров’я в процесі вивчення навчальної дисципліни «Фізичне виховання» у ВНЗ.
In the article it is presented the description of the definition «health» as a value category; it is defined the levels of health value; the main attention is addressed to the declared character of health value among the students; it is given the possibilities of the interiorisation of health value in the process of learning the academic discipline named «Physical education» in the university.

Опис

Ключові слова

інтеріоризація, дефініція, ВНЗ, ціннісна категорія, value, students, interiorisation, physical education

Бібліографічний опис

Зеленський Р. М. Роль і місце навчальної дисципліни "Фізичне виховання" у формуванні ціннісного ставлення студентської молоді до власного здоров’я / Р. М. Зеленський // Вісник Нац. техн. ун-ту "ХПІ" : зб. наук. пр. Темат. вип. : Інноваційні дослідження у наукових роботах студентів. – Харків : НТУ "ХПІ". – 2013. – № 55 (1028). – С. 169-175.

Зібрання