Система показників ефективності маркетингової логістики підприємства

Ескіз

Дата

2013

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

НТУ "ХПІ"

Анотація

Опис

Ключові слова

потреби споживачів, система маркетингової логістики, конкурентоспроможність, ланцюги постачання

Бібліографічний опис

Ковшик В. І. Система показників ефективності маркетингової логістики підприємства / В. І. Ковшик, А. Б. Зубкова // Менеджмент, інвестиційні та інноваційні процеси у промисловості та народному господарстві : VII Університетська наук.-практ. студ. конф. магістрантів. – Харків : НТУ "ХПІ", 2013. – С. 152-153.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced