Оцінка ефективності маркетингової логістики машинобудівного підприємства

Ескіз

Дата

2013

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

НТУ "ХПІ"

Анотація

Опис

Ключові слова

просування продукції, потреби клієнтів, конкурентоспроможність, ланцюги постачання

Бібліографічний опис

Зубкова А. Б. Оцінка ефективності маркетингової логістики машинобудівного підприємства / А. Б. Зубкова, В. І. Ковшик // Тези доп. 21-ї Міжнар. наук.-практ. конф. "Інформаційні технології : наука, техніка, технологія, освіта, здоров'я" (MicroCAD–2013), 29-31 травня 2013 р. / ред. Л. Л. Товажнянський. – Харків : НТУ "ХПІ", 2013. – С. 111.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced