Peculiarities of business-to-business marketing strategy creation in ukrainian enterprises

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2011

Автори

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Видавець

НТУ "ХПІ"

Анотація

In the article the main distinguishing characteristic of business-to-business (B2B) marketing process are considered. Impact of various factors on the process of marketing strategy creation for enterprises of this segment is reviewed. The possible problems occurring in the strategic planning process at Ukrainian B2B enterprises are outlined and ways of their avoidance are proposed.
У статті розглядаються основні відмінні риси процесу маркетингу в сегменті business-to-business (B2B). Аналiзується вплив рiзних чинників на процес розробки маркетингової стратегії для підприємств цього сегмента. Викладені можливi проблеми, що виникають у процесі стратегiчного планування на українських пiдприємствах B2B, i пропонуються можливi шляхи їх попередження.

Опис

Ключові слова

business-to-business, B2B, marketing strategy, enterprises, strategic planning

Бібліографічний опис

Kovshik V. I. Peculiarities of business-to-business marketing strategy creation in ukrainian enterprises / V. I. Kovshik // Вісник Нац. техн. ун-ту "ХПІ" : зб. наук. пр. Темат. вип. : Актуальні проблеми управління та фінансово-господарської діяльності підприємства. – Харків : НТУ "ХПІ". – 2011. – № 14. – С. 49-52.