Peculiarities of business-to-business marketing strategy creation in ukrainian enterprises
Вантажиться...
Дата
2011
Автори
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник
Члени комітету
Видавець
НТУ "ХПІ"
Анотація
In the article the main distinguishing characteristic of business-to-business (B2B) marketing process are considered. Impact of various factors on the process of marketing strategy creation for enterprises of this segment is reviewed. The possible problems occurring in the strategic planning process at Ukrainian B2B enterprises are outlined and ways of their avoidance are proposed.
У статті розглядаються основні відмінні риси процесу маркетингу в сегменті business-to-business (B2B). Аналiзується вплив рiзних чинників на процес розробки маркетингової стратегії для підприємств цього сегмента. Викладені можливi проблеми, що виникають у процесі стратегiчного планування на українських пiдприємствах B2B, i пропонуються можливi шляхи їх попередження.
У статті розглядаються основні відмінні риси процесу маркетингу в сегменті business-to-business (B2B). Аналiзується вплив рiзних чинників на процес розробки маркетингової стратегії для підприємств цього сегмента. Викладені можливi проблеми, що виникають у процесі стратегiчного планування на українських пiдприємствах B2B, i пропонуються можливi шляхи їх попередження.
Опис
Ключові слова
business-to-business, B2B, marketing strategy, enterprises, strategic planning
Бібліографічний опис
Kovshik V. I. Peculiarities of business-to-business marketing strategy creation in ukrainian enterprises / V. I. Kovshik // Вісник Нац. техн. ун-ту "ХПІ" : зб. наук. пр. Темат. вип. : Актуальні проблеми управління та фінансово-господарської діяльності підприємства. – Харків : НТУ "ХПІ". – 2011. – № 14. – С. 49-52.