Оцінка ефективності інтернет-реклами

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2011

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Видавець

НТУ "ХПІ"

Анотація

В статті розглядаються основні показники ефективності рекламних кампаній в мережі Інтернет та висвітлюються основні проблеми, що виникають у процесі їх розрахунку. Аналізується вплив різноманітних факторів на процес отримання статистичної маркетингової інформації щодо відвідуваності інтернет-ресурсів як основи оцінки ефективності онлайн-реклами. За результатами дослідження пропонується низка заходів, спрямованих на більш повне i точне оцінювання ефективності реклами в сучасних умовах глобальної комп'ютерної мережi.
In the article the basic indicators of the advertising campaigns effectiveness in the Internet are considered and the main problems in the process of their calculation are examined. An influence of various factors on the process of obtaining statistical marketing information on traffic of Internet resources as a basis for evaluating the effectiveness of online advertising is studied. As a result of the research a number of measures aimed to develop more complete and accurate assessment of the advertising effectiveness in today's global computer network are suggested.

Опис

Ключові слова

інтернет-технології, інтернет, просування продукції, інтернет-маркетинг, веб-сайти

Бібліографічний опис

Ковшик В. І. Оцінка ефективності інтернет-реклами / В. І. Ковшик, А. Б. Зубкова // Вісник Нац. техн. ун-ту "ХПІ" : зб. наук. пр. Темат. вип. : Актуальні проблеми управління та фінансово-господарської діяльності підприємства. – Харків : НТУ "ХПІ". – 2011. – № 39. – С. 69-77.