Методологічна раціональність в освіті: її роль в трансдисциплінарному підході
Вантажиться...
Дата
Автори
ORCID
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник/консультант
Члени комітету
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
НТУ "ХПІ"
Анотація
В статті аналізується такий тип раціональності, як методологічна раціональність в освіті. Вказується на необхідність її використання при впровадженні в педагогічні практики трансдисциплінарності.
Опис
Ключові слова
педагогічна практика, телеологічний аспект, каузальний аспект, цілеспрямованість суб'єкта, структурно-знанієвий аспект, діючий суб'єкт, зміст освіти, регуляційно-комунікативний аспект, виховний процес, гуманістично орієнтоване суспільство, інтеграційні процеси, філософська інтеграція, саморефлексивность, педагогічне мислення, плюродисциплінарний підхід
Бібліографічний опис
Дольська О. О. Методологічна раціональність в освіті: її роль в трансдисциплінарному підході / О. О. Дольська // Переяславская рада: её историческое значение и перспективы развития восточнославянской цивилизации : сб. науч. тр. : матер. 6-й Междунар. науч.-практ. конф., 15-16 декабря 2011 г. / ред. А. Г. Романовский, Ю. И. Панфилов. – Харьков : НТУ "ХПИ", 2012. – С. 537-541.