Науковий дискурс про транснаціональну вищу освіту як соціально-педагогічне явище
Дата
2014
Автори
ORCID
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
НТУ "ХПІ"
Анотація
У сатті здійснено семантичний аналіз термінів, що позначають явище "транснаціональна вища освіта" з огляду на особливості їхнього використання у наукових працях дослідників у галузі соціальних наук, документах міжнародних організацій, урядових і неурядових освітніх структур країн, залучених до процесів міжнародної інтеграції у сфері освіти, з метою виявлення сутності досліджуваного феномена. З'ясовано, що термін "транснаціональна вища освіта", як правило, вживаеться для означення реального або віртуального пересування студентів, педагогів, академічних програм та знаннєвих потоків з однієї країни в іншу.
Опис
Ключові слова
семантичний аналіз термінів, наукові праці, дослідники, неурядова освітня структура, transnational higher education, semantic analysis, pedagogical phenomenon
Бібліографічний опис
Авшенюк Н. М. Науковий дискурс про транснаціональну вищу освіту як соціально-педагогічне явище / Н. М. Авшенюк // Теорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія. – 2014. – № 1. – С. 34-49.