Науковий дискурс про транснаціональну вищу освіту як соціально-педагогічне явище

Ескіз

Дата

2014

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

НТУ "ХПІ"

Анотація

У сатті здійснено семантичний аналіз термінів, що позначають явище "транснаціональна вища освіта" з огляду на особливості їхнього використання у наукових працях дослідників у галузі соціальних наук, документах міжнародних організацій, урядових і неурядових освітніх структур країн, залучених до процесів міжнародної інтеграції у сфері освіти, з метою виявлення сутності досліджуваного феномена. З'ясовано, що термін "транснаціональна вища освіта", як правило, вживаеться для означення реального або віртуального пересування студентів, педагогів, академічних програм та знаннєвих потоків з однієї країни в іншу.

Опис

Ключові слова

семантичний аналіз термінів, наукові праці, дослідники, неурядова освітня структура, transnational higher education, semantic analysis, pedagogical phenomenon

Бібліографічний опис

Авшенюк Н. М. Науковий дискурс про транснаціональну вищу освіту як соціально-педагогічне явище / Н. М. Авшенюк // Теорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія. – 2014. – № 1. – С. 34-49.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced