Відкриті Web-орієнтовані системи мониторингу впровадження результатів науково-педагогічних досліджень

Ескіз

Дата

2014

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

НТУ "ХПІ"

Анотація

Розглянуто поняття моніторингу впровадження результатів науково-дослідних робіт; для галузі психолого-педагогічних досліджень наведено показники цього моніторингу за умови використання відкритих web-орієнтованих засобів ІКТ. Проаналізовано основні підходи щодо оцінювання впливовості публікацій дослідників, наукових колективів і видань, зокрема особливості застосування таких наукометричних показників, як індекс цитування та імпакт-фактор. Обґрунтовано класифікацію інформаційно-комунікаційних технологій моніторингу впровадження результатів досліджень з поділом їх на технології і засоби моніторингу оприлюднення, розповсюдження та використання результатів робіт. Описано особливості використання окремих web-орієнтованих засобів моніторингу впровадження результатів психолого-педагогічних досліджень.

Опис

Ключові слова

наукометричний показник, наукометрична база, реферативна база, індекс цитування, імпакт-фактор, monitoring, research result, monitoring technology, monitoring indicators, monitoring tools, citation index, impact factor

Бібліографічний опис

Биков В. Ю. Відкриті Web-орієнтовані системи мониторингу впровадження результатів науково-педагогічних досліджень / В. Ю. Биков, О. М. Спірін, Л. А. Лупаренко // Теорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія. – 2014. – № 1. – С. 3-25.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced