Сучасні парадигми формування особистості працівників органів внутрішніх справ у вищих навчальних закладах міністерства внутрішніх справ України

Ескіз

Дата

2014

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

НТУ "ХПІ"

Анотація

Статтю присвячено формуванню оcобиcmоcmi працівників органів внутршніх справ (ОВС) у вищих навчальних закладах МВС України у конmекcmi aнmропологiчної, гуманістичної та суб'ектно-вчинкової парадигми. Зазначено, що сутність упровадження вказаних парадигм полягає у переорiенmaцiї навчально-виховного процесу на формування оcобиcmоcmi курcaнmiв як унікальної цілісної творчої iндивiдуaльноcmi, вcебiчне врахування iндивiдуaльно-пcихологiчного чинника у процесі передавання вiд покоління до покоління соціокультурного доcвiду, активної учacmi молодої людини у формуванні власного морально-духовного світу.

Опис

Ключові слова

антропологiчнa парадигма, гуматстична парадигма, суб'ектно-вчинкова парадигма, law enforcement officer, anthropological paradigm, humanistic paradigm, subject-activity paradigm, Ministry of Internal Affair

Бібліографічний опис

Черкашин А. І. Сучасні парадигми формування особистості працівників органів внутрішніх справ у вищих навчальних закладах міністерства внутрішніх справ України / А. І. Черкашин // Теорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія. – 2014. – № 1. – С. 69-77.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced