Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/8341
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБойчук, Віталій Миколайовичuk
dc.date.accessioned2014-08-26T06:42:15Z-
dc.date.available2014-08-26T06:42:15Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationБойчук В. М. Мистецькі аспекти в підготовці майбутнього вчителя технологій / В. М. Бойчук // Теорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія. – 2014. – № 2. – С. 52-57.uk
dc.identifier.urihttp://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/8341-
dc.description.abstractУ статті розглядається проблема необхідності ґрунтовної художньо-графічної підготовки майбутніх учителів технологій, оскільки до змісту їхньої професійної підготовки мистецький компонент не вводився, а виняткова увага надавалася забезпеченню її індустріальної, інженерної спрямованості. Вказано, що причини такого підходу полягали у технократичному баченні суспільної ролі й суспільних функцій педагога-трудовика, згідно з яким він повинен бути насамперед виробничником з основами знань сучасної техніки. Досліджується історичний досвід використання мистецтва у розвитку педагогічної майстерності вчителя. Окреслюються нові підходи щодо фахової підготовки майбутнього вчителя технологій. Подано результати експериментальної перевірки застосування засобів інформаційно-комунікаційних технологій у підготовці майбутнього вчителя технологій під час науково-дослідної роботи.uk
dc.description.abstractThis paper deals with the problem of having to sound art and graphic preparation of future teachers of technology, because the content of their training artistic component is not introduced, but only attention given to providing its industrial, engineering orientation. Specified that the reasons for this approach where to technocratic vision of the role and functions of public teacher labor training under which it should be primarily producers of basic knowledge of modern technology. The historical experience of the art usage in the development of the pedagogical skills of the teacher is examined. The new approaches to the training of a future technology teacher are described. Such an understanding is stable and remains to this day, and therefore the general cultural development of classroom technology significantly behind other teachers and their creative individuality is often exclusively technical focus. There are the results of the experimental verification of the Information and Communications Technology usage in the training of a future technology teacher in the course of the scientific and research worken
dc.language.isouk-
dc.publisherНТУ "ХПІ"uk
dc.subjectхудожньо-графічна підготовкаuk
dc.subjectмистецтвоuk
dc.subjectінформаційно-комунікаційні технологіїuk
dc.subjectart-graphic trainingen
dc.subjectarten
dc.subjectteacher of technologyen
dc.subjectInformation and Communications Technologiesen
dc.titleМистецькі аспекти в підготовці майбутнього вчителя технологійuk
dc.title.alternativeThe art aspects in training of a future technologies teacheren
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Кафедра "Педагогіка та психологія управління соціальними системами ім. акад. І. А. Зязюна"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
TIPUSS_2014_2_Boichuk_The_art_aspects.pdf218,18 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show simple item record  Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.