Психопедагогіка як предмет наукового інтересу

Ескіз

Дата

2014

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

НТУ "ХПІ"

Анотація

У статті звертається увага на проблемні питання взаємовідношень між психологією і педагогікою, особливо в царині практичної реалізації їхніх досягнень. Психопедагогіка розглядається як спосіб поєднання психологічної теорії з практикою навчання і виховання. Автором проаналізовано погляди різних вчених, переважно пострадянського простору, на феномен психопедагогіки: 1) як нову галузь наукових досліджень; 2) як деталізацію психології навчання через аналіз педагогічних дій вчителя; 3) як психологізацію педагогіки. Беззаперечною є орієнтація психопедагогіки на практику навчання і виховання, на „живу” взаємодію вчителя й учня. Серйозне удосконалення освітнього процесу можливе лише через застосування досягнень психології у практичній діяльності педагога, зокрема у кожній його педагогічній дії.

Опис

Ключові слова

психологія, педагогіка, навчання, виховання, педагогічна дія, педагог, psychology, pedagogy, educational psychology, psyhopedagogy

Бібліографічний опис

Дяченко Л. М. Психопедагогіка як предмет наукового інтересу / Л. М. Дяченко // Теорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія. – 2014. – № 2. – С. 34-44.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced