Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/8348
Назва: Державне управління розвитком професійного потенціалу науково-педагогічних кадрів: аналіз стану та напрями стимулювання
Інші назви: Public administration by development of professional potential of the scientific and pedagogical staff: analysis and trends of stimulation
Автори: Мороз, Володимир Михайлович
Ключові слова: ґрантова підтримка; науково-педагогічні кадри; кадрова політика; стимулювання професійного розвитку; public administration; grants; personnel policy
Дата публікації: 2014
Видавництво: НТУ "ХПІ"
Бібліографічний опис: Мороз В. М. Державне управління розвитком професійного потенціалу науково-педагогічних кадрів: аналіз стану та напрями стимулювання / В. М. Мороз // Теорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія. – 2014. – № 2. – С. 58-66.
Короткий огляд (реферат): Стаття містить результати аналізу можливостей використання державою системи ґрантової підтримки наукової активності професорсько-викладацького складу як елемента системи державного стимулювання розвитку якісного складника трудового потенціалу. Крім того, на підставі критичного переосмислення закордонного досвіду щодо функціонування мотиваційного механізму стимулювання трудової активності науково-педагогічних кадрів запропоновано напрями удосконалення механізмів державного управління якістю кадрового потенціалу ВНЗ.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/8348
Розташовується у зібраннях:Кафедра "Педагогіка та психологія управління соціальними системами ім. акад. І. А. Зязюна"

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
TIPUSS_2014_2_Moroz_Public_administr.pdf237,62 kBAdobe PDFЕскіз
Відкрити
Показати повний опис матеріалу Перегляд статистики  Google Scholar



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.