Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/8374
Title: Методологічний аспект соціально-педагогічної діяльності
Other Titles: Methodological aspect of social and pedagogical activity
Authors: Будник, О. Б.
Keywords: професійна діяльність учителя; системне пізнання світу; соціально-виховне середовище; professional activity of a teacher; social and pedagogical activity; social-educational environment
Issue Date: 2013
Publisher: НТУ "ХПІ"
Citation: Будник О. Б. Методологічний аспект соціально-педагогічної діяльності / О. Б. Будник // Теорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія. – 2013. – № 4. – С. 72-82.
Abstract: У статті обґрунтовано сутнісну характеристику соціально-педагогічної діяльності в методологічному аспекті на основі принципів пізнання реальної дійсності про єдність теорії і практики, системного та діяльнісного підходів, ціннісно-смислового розуміння її результатів тощо. Запропоновано визначення соціально-педагогічної діяльності вчителя з опертям на філософсько-психологічні та соціально-педагогічні теорії діяльності.
The article grounds essential characteristics of social and pedagogical activity in methodological aspect based on the principles of reality cognition concerning the unity of theory and practice, system and activity approaches, value-meaningful understanding of its results etc. The author proposes the definition of social and pedagogical activity of a teacher basing on the philosophical, psychological, social and pedagogical theories of the activity
URI: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/8374
Appears in Collections:Кафедра "Педагогіка та психологія управління соціальними системами ім. акад. І. А. Зязюна"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
TIPUSS_2013_4_Budnyk_Methodological.pdf472,4 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record  Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.