Методологічний аспект соціально-педагогічної діяльності

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2013

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Видавець

НТУ "ХПІ"

Анотація

У статті обґрунтовано сутнісну характеристику соціально-педагогічної діяльності в методологічному аспекті на основі принципів пізнання реальної дійсності про єдність теорії і практики, системного та діяльнісного підходів, ціннісно-смислового розуміння її результатів тощо. Запропоновано визначення соціально-педагогічної діяльності вчителя з опертям на філософсько-психологічні та соціально-педагогічні теорії діяльності.
The article grounds essential characteristics of social and pedagogical activity in methodological aspect based on the principles of reality cognition concerning the unity of theory and practice, system and activity approaches, value-meaningful understanding of its results etc. The author proposes the definition of social and pedagogical activity of a teacher basing on the philosophical, psychological, social and pedagogical theories of the activity

Опис

Ключові слова

професійна діяльність учителя, системне пізнання світу, соціально-виховне середовище, professional activity of a teacher, social and pedagogical activity, social-educational environment

Бібліографічний опис

Будник О. Б. Методологічний аспект соціально-педагогічної діяльності / О. Б. Будник // Теорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія. – 2013. – № 4. – С. 72-82.