Вимоги до педагога професійного навчання нової генерації

Ескіз

Дата

2013

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

НТУ "ХПІ"

Анотація

У статті розглянуто компоненти професійної діяльності майбутніх педагогів професійного навчання та особливості їхньої реалізації у світлі інноваційних процесів, що відбуваються в Україні та світі. Розглянуто характеристику і структуру діяльності педагога професійного навчання з метою знаходження можливостей змін і вдосконалень. Критеріями такої педагогічної діяльності є творча сприйнятливість до педагогічних інновацій, творча активність, методологічна і технологічна готовність до нововведень, культура спілкування. Сформульовано загальні вимоги до системи професійно-педагогічної підготовки майбутніх педагогів професійного навчання.
In the article komponenty of professional activity of future teachers of the vocational training and feature of their realization is considered in the light of innovative processes, what be going on in Ukraine and world. Description and structure of activity of teacher of the vocational training is considered with the purpose of finding of possibilities of changes and improvements. The criteria of such pedagogical activity is creative receptivity to the pedagogical innovations, creative activity, methodological and technological readiness to introduction of innovations, culture of intercourse general system requirements are Formulated professional-pedagogical preparation of future teachers of the vocational training

Опис

Ключові слова

компоненти професійної діяльності, структура діяльності, система професійно-педагогічної підготовки, komponenty of professional activity, structure of activity

Бібліографічний опис

Яковенко Т. В. Вимоги до педагога професійного навчання нової генерації / Т. В. Яковенко // Теорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія. – 2013. – № 4. – С. 83-90.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced