Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/8396
Назва: Hermeneutic task of pedagogy
Інші назви: Герменевтичне завдання педагогіки
Автори: Reznik, S.
Ключові слова: hermeneutics; understanding; training metarial; educational process; interpretation; герменевтика; розуміння; навчальний матеріал
Дата публікації: 2013
Видавництво: НТУ "ХПІ"
Бібліографічний опис: Reznik S. Hermeneutic task of pedagogy / S. Reznik // Теорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія. – 2013. – № 4. – С. 17-23.
Короткий огляд (реферат): The analysis in the article suggests that a large number of researchers refer to the problem of understanding, focusing their attention on a variety of subjects of study. Hermeneutical task of pedagogy lies in the theory and practice of interpretation of the educational material for its deep comprehension and understanding. From the perspective of this task educational material is considered as a text that can be interpreted. Orientation of the learning process on assimilated knowledge understanding will greatly enhance its efficiency.
Проведений у статті аналіз дозволяє зробити висновок про те, що велика кількість дослідників звертається до проблеми розуміння, фокусуючи свою увагу на різних предметах вивчення. Герменевтичне завдання педагогіки полягає у теорії і практиці інтерпретації навчального матеріалу з метою його глибокого осмислення і розуміння. З позиції такого завдання навчальний матеріал розглядається як текст, що підлягає тлумаченню та інтерпретації. Спрямованість навчального процесу на глибоке розуміння засвоюваних знань дозволить значно підвищити його ефективність
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/8396
Розташовується у зібраннях:Кафедра "Педагогіка та психологія управління соціальними системами ім. акад. І. А. Зязюна"

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
TIPUSS_2013_4_Reznik_Hermeneutic.pdf422,36 kBAdobe PDFЕскіз
Відкрити
Показати повний опис матеріалу Перегляд статистики  Google Scholar



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.