Філософія діалогу в педагогічному спілкуванні

Ескіз

Дата

2013

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

НТУ "ХПІ"

Анотація

Розглянуто основні положення філософії діалогу з позицій як історичного її розвитку, так і змістовного аспекту. Показано роль і значення діалогу в загальній системі педагогічного спілкування. Розкрито переваги діалогу порівняно з монологічними формами спілкування. Наведено зв’язки різних видів діалогу, у тому числі внутрішнього діалогу та рефлексії з процесами особистісного розвитку викладача і студента та їх виховний вплив на цей розвиток.

Опис

Ключові слова

внутрішній діалог, рефлексія, педагогічне спілкування, виховний вплив, dialog, internal dialog, reflection, pedagogical intercourse, educate influence

Бібліографічний опис

Пономарьов О. С. Філософія діалогу в педагогічному спілкуванні / О. С. Пономарьова // Теорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія. – 2013. – № 4. – С. 11-16.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced