Філософія діалогу в педагогічному спілкуванні
Дата
2013
ORCID
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
НТУ "ХПІ"
Анотація
Розглянуто основні положення філософії діалогу з позицій як історичного її розвитку, так і змістовного аспекту. Показано роль і значення діалогу в загальній системі педагогічного спілкування. Розкрито переваги діалогу порівняно з монологічними формами спілкування. Наведено зв’язки різних видів діалогу, у тому числі внутрішнього діалогу та рефлексії з процесами особистісного розвитку викладача і студента та їх виховний вплив на цей розвиток.
Опис
Ключові слова
внутрішній діалог, рефлексія, педагогічне спілкування, виховний вплив, dialog, internal dialog, reflection, pedagogical intercourse, educate influence
Бібліографічний опис
Пономарьов О. С. Філософія діалогу в педагогічному спілкуванні / О. С. Пономарьова // Теорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія. – 2013. – № 4. – С. 11-16.